Variel - akciová společnost

Variel, a. s. - Český jazyk Variel, a. s. - العربية Variel, a. s. - Deutsch Variel, a. s. - English Variel, a. s. - Español Variel, a. s. - Français Variel, a. s. - Русский

Komponenty tramvaje 15 T

>

Integrovaná čelní kabina tramvaje 15 T

  • kompozitové sendvičové komponenty zajišťující tepelnou i zvukovou izolaci,
  • integrované nosné ocelové díly zajišťující v kombinaci se speciální sendvičovou skladbou požadovaný přenos sil,
  • integrované kanály pro rozvod klimatizace a ventilace,
  • příprava pro upevnění vnější a vnitřní technologie,
  • antikorozní úprava ocelových dílů žárovým zinkem nebo v provedení nerez,
  • povrchová úprava kabiny připravena pro finální nátěr,
  • požární odolnost dle  DIN 5510 díl 2- S3,SR2,ST2,
  • hmotnost kabiny včetně ocelových dílů: 355 kg.

 Integrovaná čelní kabina tramvaje je řešena jako samonosný strukturální modul. Ten se člení na základní modul a nenosné pohledové nebo funkční kryty. Základní modul je tvořen ocelovými výztuhami, plně strukturálním kompozitovým čelníkem, samonosnými bočními prvky a střešním dílcem, což zaručuje optimální využití vlastností použitých materiálů. Všechny části jsou zároveň jednotlivě vyměnitelné.  Dolní díl – čelník – je řešen jako plně strukturální kompozitový dílec. Jeho stavba je dimenzována na přenos sil vzniklých jako důsledek zdvihání vozu za přední partii spodku tramvaje. Při tomto zatížení je zvedací síla ve středu vozu přenesena čelníkem do ocelových výztuh. Ostatní dílce jsou navrženy dle jejich funkce jako samonosné.  Výroba všech kompozitových dílců je realizována vakuační technologií. Vytvrzování laminátu pod vakuem přináší optimální spojení všech vrstev laminátu a případných pěnových jader při sendvičové konstrukci a minimalizuje možnost následné delaminace vrstev laminátu.


Sendvičová střecha tramvaje

  • střecha tramvaje sendvičové konstrukce,
  • rám střechy z ohýbaných Z-profilů,
  • spodní a horní plášť sendviče - pozinkované / nerezové / hliníkové plechy,
  • jádro sendviče – desky z tvrdé pěny PVC,
  • prostupy pro klimatizaci a ventilaci,
  • příprava pro montáž technologií,
  • rozměr 7153 x 1753 x 42 mm,
  • hmotnost 166 kg (284 kg včetně nástaveb pro technologie). 


Vzduchotechnický kanál tramvaje

  • středový stropní kanál určený pro umístění vzduchotechniky a zabudování osvětlení,
  • složen z modulů o délce 1200 mm,
  • pohledová strana tvořena buď překližkou, lakovaným nebo nerezovým plechem,
  • připevnění kanálu ke střeše pomocí C-profilů a žeber z pozinkovaného plechu,
  • na bočních stranách použity kryty z pozinkovaného plechu s nalepenými pryžovými profily, perforovány a opatřeny nátěrem,
  • celková délka kanálu pro 1 vůz tramvaje 7605 mm a hmotnost bez komponentů pro vzduchotechniku a osvětlení 94 kg. 

 


Stáhnout v PDF

Novinky

03.06. 2015

Pálení na CNC stroji TruLaser Tube 7000

Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit, že jsme v minulých týdnech uvedli do provozu nové moderní strojní CNC... Více »

29.05. 2015

Strojní vybavení 2015

Aktualizováno strojní vybavení společnosti. Najdete ho v sekci Produkty, Dokumenty nebo na hlavní stránce. Více »

06.02. 2015

GibbsCAM

K programování CNC obráběcích strojů používáme GibbsCAM. Rodina produktů GibbsCAM podporuje úplnou škálu obráběcích strojů od základních frézovacích soustružnických center... Více »

Archiv novinek »

Co píší jinde

11.10. 2017

Chtěl dobýt pevnost ČEZ, ale prohrál. Po volbách dostane Babiš k ovládnutí stroje na miliardy druhou šanci

Když Andrej Babiš vstupoval do politiky, jmenoval ČEZ jako symbol zkorumpovaného systému. Jeho útoky na současné vedení koncernu ale nebyly úspěšné, zatímco on musel odejít... Více »

12.10. 2017

Na istrijské lanýže do Chorvatského Mlýna

Chorvatský Mlýn zaměřený na pokrmy z čerstvých ryb, plodů moře a sezonních středomořských surovin zahajuje sezonu bílých lanýžů. Potěší těstoviny s bílým... Více »

12.10. 2017

Odchodem Teličky od Babiše končí reálný vliv Česka v Evropském parlamentu, ostatní europoslanci jsou daleko za ním

Rozchod Pavla Teličky a Andreje Babiše není jen vnitrostranickou věcí ANO. Výrazně se tím snižuje i vliv českých stran v Evropském parlamentu. Týdeník Ekonom přináší analýzu vlivu... Více »

EU THE EUROPEAN REGIONAL DEVELOPMENT FUND AND THE MINISTRY OF INDUSTRY AND TRADE OF THE CZECH REPUBLIC SUPPORT INVESTMENT IN YOUR FUTURE
© 2006 - 2017 VARIEL a. s.
Vyrobilo Bigstudio.cz