Komponenty dopravních prostředků

Kompozitové kabiny tramvají

  • kompozitové sendvičové komponenty zajišťující tepelnou i zvukovou izolaci
  • integrované nosné ocelové díly zajišťující v kombinaci se speciální sendvičovou skladbou požadovaný přenos sil
  • integrované kanály pro rozvod klimatizace a ventilace
  • příprava pro upevnění vnější a vnitřní technologie
  • antikorozní úprava ocelových dílů žárovým zinkem nebo v provedení nerez
  • povrchová úprava kabiny připravena pro finální nátěr
  • požární odolnost dle EN 45545
  • hmotnost kabiny včetně ocelových dílů: 350 kg

Sendvičové střechy tramvají

  • střecha tramvaje sendvičové konstrukce
  • rám střechy z ohýbaných Z-profilů
  • spodní a horní plášť sendviče – pozinkované / nerezové / hliníkové plechy
  • jádro sendviče – desky z tvrdé pěny PVC
  • prostupy pro klimatizaci a ventilaci
  • příprava pro montáž technologií
  • rozměr 7153 x 1753 x 42 mm
  • hmotnost 166 kg (284 kg včetně nástaveb pro technologie)

Kompozitové obkladové díly vnější

  • splňují požadavky na hořlavost dle EN 45545
  • vyráběny technologií ruční laminace nebo RTM
  • výroba včetně modelů a forem
  • složení a parametry – dle specifikace zákazníka
  • lepení dle DIN 6701 – třída A1

Kompozitové obkladové díly vnitřní

  • splňují požadavky na hořlavost dle EN 45545
  • vyráběny technologií ruční laminace nebo RTM
  • výroba včetně modelů a forem
  • složení a parametry – dle specifikace zákazníka
  • lepení dle DIN 6701 – třída A1

Madla pro cestující

  • 3D ohýbání trubek na speciální CNC ohýbačce NFB040-S
  • trubky od Ø 8 do Ø 42,4 mm, maximální tloušťka stěny 3,0 mm
  • materiál trubky – ocel, nerez
  • minimální radius ohybu – ocel 2xD, nerez 2,3xD, maximální radius – neomezen
  • další následné činnosti – svařování, povrchová úprava atd.

Vzduchotechnické kanály

  • středový stropní kanál určený pro umístění vzduchotechniky a zabudování osvětlení
  • pohledová strana tvořena buď překližkou, lakovaným nebo nerezovým plechem
  • připevnění kanálu ke střeše pomocí C-profilů a žeber

Skříně pro elektrovýzbroj

  • pro tramvaje a trolejbusy
  • materiál ocel, hliník
  • včetně povrchové úpravy

Podlahy metra - ohýbání velkoformátových plechů

  • vyráběny ohýbáním a svařováním nerezových plechů
  • využití speciální CNC ohýbačky Thalmann (ohraňovací délka až 8200 mm)

Vrata CARGO vagónů

  • výroba svařenců pro kolejová vozidla
  • možnost využití svařovacího robota
  • svařování ČSN EN 15085-2, úroveň CL1

Kompozitové struktury - technologie navíjení

  • výroba skeletů dopravních prostředků speciální technologií navíjení sklolaminátu
  • nízká hmotnost, výborné samotlumící vlastnosti, nízká tepelná vodivost a roztažnost
  • vysoká korozní odolnost bez dalších protikorozních opatření, vysoká chemická odolnost
  • vysoká odolnost proti únavě – omezené šíření trhlin
  • vysoká odolnost proti poškození v důsledku nehody, snadná opravitelnost
  • nízká energetická náročnost na výrobu (v porovnání s ocelovým skeletem),
  • malý počet dílů (v porovnání s ocelovým skeletem) – malé riziko poruch a poškození.

Kontaktujte nás

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat pro sestavení individuální nabídky.